Träning för Seniorer

Träning för Seniorer

Kom inte och säg att du är för gammal!

Är du Pensionär? Vi har pass som är som gjorda för dig! Här kan du läsa och boka Senior-klasser. 

Här är mågra tips på Seniorklasser. VI har många fler på kvällar och helger också.

Måndagar

09.30-10.00 Core 30
Träning för mage, rygg och balans. Bålstabilitetsträning med boll och matta.

10.00-10.45 Kom Loss 
Ett pass fullt av glädje. Vi blandar dansstilar som Linedans, Zumba,Disco mm. Inga hopp och inga snurrar och steg som är enkla att hänga med på.

Tisdagar 

10.00-10.45 Easy Line Soft
Cirkelträning. Styrketräning i maskiner, balans, kondition.

Onsdagar

10.00-10.45 Dansa Zumba
Se beskrivning ovan.

10.50-11.15 Styrka 25
Styrka och balans för bålstabilitet och hållning. Vi använder matta, hantlar och gummiband.

Torsdagar 

10.00-11.00 Body Balance
Ett yogainspirerat träningspass där du tränar balans, koordination, rörlighet, styrka och avspänning. Kontrollerad andning, koncentration och noggrant strukturerade serier av stretch, rörelser och ställningar som får din kropp i harmoni och balans.  

Fredagar

09.30-09.55 Spinning 25 min
Skönt cykelpass i lugnt tempo som uppvärmning till EasyLine passet efteråt.

10.00-10.45 Easy Line  45 min
Cirkelträning. Styrketräning i maskiner, balans, kondition.

11.00-11.45 Easy Line 45 min
Cirkelträning. Styrketräning i maskiner, balans, kondition.